Politica noastră de rambursare și returnare se întinde pe o perioadă de 14 zile. Dacă s-a depasit acest termen de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb de produse.

Pentru a fi eligibil pentru returnare/rambursare, articolul achizitionat trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. Deasemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

    Pentru a finaliza returnarea/rambursarea, este nevoie de factura/bonul de achizitie.

    Vă rugăm să nu trimiteți produsul catre producător.

    Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

    • Urme evidente de utilizare;
    • Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau cu piese lipsa, din motive care nu tin de noi ci sunt constatate ca fiind din vina clientului.
    • Depasirea perioade de 14 zile de la achizitie

    Rambursare

    Odată ce produsul dvs. a fost receptionat acesta este inspectat si vă vom notifica in privinta starii in care l-am primit. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau refuzul rambursării.

    Dacă este aprobata, rambursarea dvs. va fi procesată și suma va fi returnata catre contul indicat de dvs. in termen de 5 zile lucratoare.

    Rambursarea cu intarziere sau nefinalizata

    Verificati extrasul de cont si corectitudinea IBAN-ului transmis catre noi.

    Perioada de primire a banilor poate sa difere de la banca la banca.

    Daca nu ati primit suma in cauza, va rugam sa ne contactati.

    Suma rambursata

    Suma va fi aceeasi cu pretul de achizitie al produsului (cu sau fara reducere).

    Inlocuirea produselor

    Înlocuim produsele numai dacă sunt defecte sau deteriorate sau cu parti lipsa din vina noastra. Dacă trebuie să îl schimbați cu același produs, va rugam sa ne contactati si sa ne comunicati SKU, numarul facturii si/sau seria produsului. Va vom face cunoscuta adresa de retur, in functie de depozitele zonale.

    Produsul trebuie ambalat corespunzator pentru a nu fi deteriorat pe perioada transportului.

    Costuri de returnare si livrare

    Costurile de transport vor fi stabilite de comun acord cu clientu, functie de situatia constatata.

    Durata expeditiei variaza in functie de zona in care se afla clientul, raportata la amplasarea depozitelor noastre zonale.

    Daca produsul are o valoarea apreciabila, va rugam sa solicitati firmei de curierat asigurarea acestuia.

    Pentru orice alte intrebari sau sugestii privind politica de retur, nu ezitati sa ne contactati.

    Back to Top
    Product has been added to your cart