........................Acesta este un magazin in constructie - nu va fi onorată nicio comandă! ..............................Va rugam reveniti.

Orice reclamație trebuie să fie transmisă către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea CONTACT sau la numerele de telefon: 0755 075 502 / 0755 075 516 (tarif normal în orice rețea).

Ce se întâmplă după trimiterea unei reclamații?

1. Reclamatia dvs. este inregistrata de catre noi:

  • dupa sesizarea dumneavoastră veți primi un număr de înregistrare.

2. Analizam reclamatia dvs. și:

  • păstrăm confidențialitatea datelor personale, în conformitate cu legislația in vigoare;
  • tratăm fiecare sesizare cu obiectivitate și profesionalism;
  • investigăm problema aparuta;
  • ne asumam greșeala și luam rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

3. Tinem legatura cu dvs. :

  • răspunsul nostru va conține rezultatul investigației, poziția scoietatii noastre, motivarea acesteia, soluția adecvată și acțiunile necesare;
  • în situația în care, nu gasim o solutionare la problema dvs., vom justifica acest lucru.
      Back to Top
      Product has been added to your cart