Orice reclamație trebuie să fie transmisă către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea CONTACT sau la numerele de telefon: 0755 075 502 / 0755 075 516 (tarif normal în orice rețea).
Ce se întâmplă după trimiterea unei reclamații?
1. Reclamatia dvs. este inregistrata de catre noi:
- dupa sesizarea dumneavoastră veți primi un număr de înregistrare.
2. Analizam reclamatia dvs. și:
- păstrăm confidențialitatea datelor personale, în conformitate cu legislația in vigoare;
- tratăm fiecare sesizare cu obiectivitate și profesionalism;
- investigăm problema aparuta;
- ne asumam greșeala și luam rapid măsurile necesare remedierii acesteia.
3. Tinem legatura cu dvs. :
- răspunsul nostru va conține rezultatul investigației, poziția scoietatii noastre, motivarea acesteia, soluția adecvată și acțiunile necesare;
- în situația în care, nu gasim o solutionare la problema dvs., vom justifica acest lucru.