Orice reclamație trebuie să fie transmisă către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea CONTACT sau la numerele de telefon: 0755 075 502 / 0755 075 516 (tarif normal în orice rețea).

Ce se întâmplă după trimiterea unei reclamații?

1. Reclamatia dvs. este inregistrata de catre noi:

  • dupa sesizarea dumneavoastră veți primi un număr de înregistrare.

2. Analizam reclamatia dvs. și:

  • păstrăm confidențialitatea datelor personale, în conformitate cu legislația in vigoare;
  • tratăm fiecare sesizare cu obiectivitate și profesionalism;
  • investigăm problema aparuta;
  • ne asumam greșeala și luam rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

3. Tinem legatura cu dvs. :

  • răspunsul nostru va conține rezultatul investigației, poziția scoietatii noastre, motivarea acesteia, soluția adecvată și acțiunile necesare;
  • în situația în care, nu gasim o solutionare la problema dvs., vom justifica acest lucru.
      Back to Top
      Product has been added to your cart